26 Mayıs 2010 Çarşamba

kalça sıkılaştırmaya devam hemen pes etmiyelim....


Resim 4 Açıklama ( Yararları ) : Bu hareket yoğun olarak kalçamızı çalıştırır olabildiğince sıkılaştırır.
Resim 4 Uygulama ( Faaliyet ) : Bulunduğunuz yere sırt üstü uzanın bacaklarınızı yukarıya doğru diz şeklindebükün ayaklarımızın altı tabanı yerde olmalıdır kaldırmamalıyız. Kalçamıza da yakın tutmalıyız.Topuklarımızla iterek kalçamızı ve sırtımızı kaldırıp indiriyoruz.
Resim 4 kullanımı Programı: 1 hafta sürecinde 3×102 hafta sürecinde 4×153 hafta sürecinde 5×20
Not : Bu egzersizi uygularken Sırtımızın üst kısmı ve omuzlarımızı yerde tutmalı Yukarı aşağı egzersiz yaparken dekalça kaslarımızı ve karın kaslarımızı sıkmalıyız. Yukarı çıkmaya çalışırken dizlerimiz birleşik olmalı aralarınıaçmamalıyız. Her tekrardan Sonra değil Seansı tamamladıktan Sonra dinlenin. Düzenli nefes alın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

valla süper bir sayfa olmuş elina sağlık Özlemcim