7 Haziran 2010 Pazartesi

Karidesli Noodles (Namı değer erişteli karides)




Cumartesi çok güzel bir eğlence ile tabiiki fazla kaçırdık kalorileri bu yüzde ertesi gün pazar günü battı balık yan gitti demeden rejime devam arkadaşlar bozmak yok o yüzden pazar günü sadece 2 öğün ile geçirtirdim olayı güzel bir kahvaltıdan sonra güzel ikindi yemeği yiğerek kendime keldim ama önceki geceden sonra akşam yemeği yokkk hehe olsun cumartesi gecesine değdi biraz aç kalmakkk....

Namı değer eriştemezi haşlıyoruz ben tek kişilik yaptığım için çeyrek paket kullandım.

15 ad haşlanmış karides (Hazır SuperFresh de kullanabilirsiniz ama ben taze tercih ettim)

2 ad soğan

Karidesleri haşladıktan sonra bir güzel biraz zeytinyağı ile soğanlarla harlıyoruzz hatta kızarana kadar böyle daha güzel oluyor.

Bu işlemide yaptıktan sonra bir güzel eriştemizin üzerine kuzu kuzu yatırın ve biraz nane ve kırmızı biberle süsleyinn afiyett olsunn efendimmm......


Ozzy

0 yorum: