1 Haziran 2010 Salı

Ünlü meksika Yemeği Fajita







Meksika Usulü Fajita



Size şimdi hem diyet hemde doyurucu bir yemek tarifi vermek istedim ben bayılırım bu yemeğe hemde baya sağlıklı ve doyurucu bir yemektir.






1 kilo tavuk gögsü
3 ad soğan
3 ad kırmızı biber (hatta bulursanız sarı dolmalık biberde olabilir)
3 ad yeşil biber (dolmalık biber daha iyi)
1 pk fajita sos (ama paket tavuk harcıda olabilir migroslarda satılıyor)

Tavuk göğüsü ince ince dilimleyin
Soğanı ay şeklinde dilimleyin
kırmızı ve yeşil biberide ay şeklinde dilimleyin

Teflon tavaya 2 yemek kaşığı kadar yağ atıldıktan sonra Tavuk ğöğsünü tavaya koyup kızarıncaya kadar çevirin biraz kızarmaya başladıktan sonra üstüne sosu serpiştirin ve birazcık daha çevirin sonra tavaya soğanları ekleyin ve onlarlarda bir süre daha karıştırın ve biraz daha üztüne sosumuzu serpiştirin ve çevirin en son olarak biberlerimiz atın tavaya ve tavadakilerle biraz içli dışlı yapın arkadaşları ve en son sosumuzu tamamen dökün ve karıştırın yeniden ve ocağın altını biraz kısın yaklaşık 10 dk tavanın kapağını kapatın ve biraz bekleyin sonra altını kapatın.


Tabağınıza servis yapın yanınada lavaş tavsiye ederim çok güzel kombine oluyorlar kendileri ve isterseniz bu lavaşı kepekli olarakta alabilir ve kullanabilirsiniz.

Afiyet olsun ben bu yemeği ve arkadaşlarım çok severler hadi sizde hem doyurucu hemde diet özelliği olan yemeği kaçırmayın derim...

Ozzy




3 yorum:

Aylin dedi ki...

biz bu yemeği eşimle bayıla bayıla yiyoruz ellerinize sağlık olsada yesem vallahi...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhabalar,
Ayşe yaman'ın sponsorluğun da yaman etkinlikler çerçevisin de KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizde davetlimsiniz. Ayrıntılar için mutfaktayimm.blogspot.com adresim den bana ulaşabilirsiniz. Nefis tarif ve fotoğrafınızı bekliyorum...
Sevgiler...

Gönül dedi ki...

ay ben fajitaya bayılırım öslemim yaaaaaa banada yap banada banada:))))) öpüyorum yok hatta ısırıyorum..hii gel sırtına martı dövmesi yapıcammm:)))))